De winter volgens ODLO

Welkom in de wereld van ODLO! Deze winter hebben wij ons laten inspireren door onze atleten, die  tijdens trainingen en wedstrijden, ongeacht het weer, hun grenzen verleggen om hun sportieve passie te kunnen beleven. Wij weten dat die passie voor beweging niet alleen onze atleten motiveert om in de stad te gaan lopen of in de bergen te gaan skiën tot zonsondergang. Voor dit seizoen hebben wij daarom een nieuwe en richtinggevende technologie ontwikkeld, die het voor actieve mensen mogelijk maakt hun passie nog langer te beleven. Achter ODLO staan mensen die weten waar het bij de ontwikkeling van kleding om draait. Mensen die actief onderweg zijn, vol passie voor de sport en ook graag zelf hun grenzen opzoeken. Dat is de beste voorwaarde voor een authentiek merk.

MUSCLE FORCE

Wanneer de passie oplaait, wanneer de dag niet lang genoeg kan zijn om de skipiste nog één keertje meer af te dalen, dan komt Muscle Force in het spel. Want langer skiën is vanaf nu mogelijk. Dankzij doelgerichte spierondersteuning, efficiënte klimaatregeling en effectieve isolatie. Dit is wat het nieuwe
spierondersteunende ondergoed Muscle Force belooft. Muscle Force is het nieuwe hightechondergoed, dat Odlo speciaal voor alpineskiën heeft ontwikkeld. De spieren blijven langer veerkrachtig voor veel langer skiplezier.

OP DE HUID VAN DE OLYMPIËRS

‘Reach out and feel the Games’ – De Olympische Spelen zijn het hoogtepunt in de carrière van een atleet: het voelen van deze Olympische spirit en op dag X de beste prestatie afleveren – dat zijn onvergetelijke momenten. Opdat de atleten zich ongestoord kunnen concentreren op hun wedstrijd, heeft Odlo een uniek renpak en een eigen Olympische collectie ontwikkeld die op de Olympische Spelen van 2014 in Sochi voor het eerst zullen worden gedragen: de best mogelijke uitrusting voor de Spelen.

TEC SHIRTS

De Active-lijn werd ontwikkeld voor wintersporters die naast functionaliteit veel belang hechten aan kwaliteit. Active richt zich op klassieke midlayers met speciale, doordachte details en een modern en sportief design. De highlight van deze lijn is de Energetic, een stretch fleece met opstaande kraag en een halve zip in warm-kwaliteit. De zip is schuin weggewerkt om meer comfort te geven onder de
kin en is voorzien van een pocket op de borst.

LOPEN UIT PASSIE

Voor alle gepassioneerde lopers en loopsters die zich dit hartstochtelijke gevoel bij een looptraining niet willen laten ontnemen, en die zowel op een zonnige wintermorgen of op een echt koude winterdag gaan lopen – voor deze renners heeft Odlo de perfecte loopkleding ontwikkeld. Zodat u het beste uit uw loopsessie kunt halen, zonder daarbij door invloeden van buitenaf te worden afgeleid.

ACCESSOIRES

Accessoires zijn klein van formaat, maar hebben een groot effect. Ze maken een sportuitrusting niet alleen visueel volledig af. Ze zorgen er ook voor dat de atleet op vlak van warmteregulatie steeds in zijn ideale comfortzone blijft. Functionele accessoires voorkomen warmteverlies en beschermen tegen de grillen van het weer zoals sneeuw, koude, wind, regen en zon. Toppers deze winter zijn de
Intensity gloves en hats, en de hat Polyknit.

ODLO---winter-2013-2014-NL.pdf

PDF - 3.1 Mb